Polityka zwrotów

W Solawave zależy nam na tym, aby każdy klient czuł się pewnie przy swoim zakupie!

Zaczęliśmy Solawave po tym, jak poczuliśmy się sfrustrowani ilością produktów do pielęgnacji skóry, które obiecują za dużo i nie dostarczają. Ponieważ skóra każdego człowieka jest wyjątkowa, oferujemy 60-dniowy okres próbny na wszystkie zamówienia, dzięki czemu możesz wypróbować wszystko z naszego sklepu i zwrócić go, aby uzyskać pełny zwrot pieniędzy w ciągu 60 dni - nawet jeśli go użyłeś!

Wszystkie zwroty muszą zostać rozpoczęte w ciągu 60 dni od otrzymania zamówienia. Aby rozpocząć zwrot, kliknij tutaj.

Aby zwrot mógł zostać zrealizowany, zwroty muszą zostać odesłane i przetransportowane do naszego magazynu w ciągu 14 dni od potwierdzenia prośby o zwrot.

Uwaga: jeśli złożyłeś już wniosek o zwrot w ciągu 60 dni i tylko czekasz na odpowiedź od naszego zespołu obsługi klienta, jesteś objęty gwarancją.

W przypadku kwalifikujących się zwrotów, opłacona z góry etykieta wysyłkowa będzie dostępna wyłącznie w przypadku zamówień ze Stanów Zjednoczonych i wyłącznie w przypadku wysyłki zwrotnej z lokalizacji w USA. Jeśli wysłałeś zwrot za pomocą innego przewoźnika/innej etykiety wysyłkowej niż podana etykieta, podaj informacje o śledzeniu przesyłki. Koszty wysyłki związane z korzystaniem z innego przewoźnika lub innej etykiety zwrotnej nie podlegają zwrotowi.

Aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy, zwrot musi obejmować produkt, całe oryginalne opakowanie, instrukcje i akcesoria. Wszystkie przedmioty muszą być zwrócone i muszą być w dobrym, sprawnym stanie, noszącym normalne ślady użytkowania.

Przetworzenie zwrotu może zająć do 10 dni roboczych. Zwroty możemy przetwarzać wyłącznie w przypadku produktów sprzedawanych na Solawave.co. Zwroty środków zostaną przesłane na Twoją pierwotną metodę płatności i ich pojawienie się może zająć do 7–10 dni roboczych. Wszystkie opłaty za wysyłkę nie podlegają zwrotowi (większość zamówień kwalifikuje się do bezpłatnej wysyłki).

Przedmioty oznaczone jako ostateczna sprzedaż nie podlegają zwrotom ani refundacjom.  

Klienci, którzy kupują urządzenie Solawave od autoryzowanego sprzedawcy lub sprzedawcy, a nie bezpośrednio od Solawave, powinni kontaktować się z tym autoryzowanym sprzedawcą lub sprzedawcą, a nie z Solawave, w przypadku pytań dotyczących zwrotów. Jeśli kupiłeś w Amazon, musisz zwrócić za pośrednictwem Amazon. Zwracamy tylko zamówienia zakupione od Solawave w Amazon. Jeśli zakupiłeś od zewnętrznego sprzedawcy, musisz dokonać zwrotu za jego pośrednictwem. 

W przypadku zamówień międzynarodowych: Przesyłki z niezapłaconymi opłatami celnymi nie kwalifikują się do zwrotu. Ponadto nie możemy zapewnić bezpłatnych etykiet zwrotnych klientom międzynarodowym. Opłaty za międzynarodową wysyłkę zwrotną nie są pokrywane przez Solawave.

Solowave zwraca adres:
Powrót Solawave’a
425 w. Dolina Bvd.
Krok 4 #616
San Gabriel, około 91776 

Gwarancja

Wszystkie zakupy Solawave bezpośrednio od Solowave.co lub autoryzowany sprzedawca zewnętrzny (w tym produkty sprzedawane przez Solawave za pośrednictwem Amazon) są objęte a 1 rok ograniczonej gwarancji.

Jeśli kupiłeś od sprzedawcy innego niż Solawave na Amazon (lub na innych platformach handlowych, takich jak Mercari i Poshmark), nie jesteś objęty naszą gwarancją.

Jeśli chcesz zgłosić roszczenie gwarancyjne, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia. Aby móc rozpatrzyć reklamację gwarancyjną, należy przedstawić dowód zakupu. 

Dostarczono, Nie Odebrano

Zamówienia oznaczone jako dostarczone przez przewoźnika, ale nie odebrane, nie podlegają zwrotowi. Wydamy jedynie zamiennik. Aby zapobiec zagubieniu Twojej paczki, będziemy potrzebować innego bezpiecznego adresu wysyłki w USA z wymaganym podpisem.

Uszkodzone w transporcie/brakujące elementy

Zamówienia uszkodzone w transporcie i zawierające brakujące elementy podlegają wymianie pod następującymi warunkami:

  • Dostarczono zdjęcia podartej i uszkodzonej przesyłki
  • Dostarczono zdjęcia etykiety wysyłkowej
  • Dostarczono zdjęcia pozostałych otrzymanych przedmiotów